3 Şubat 2016 Çarşamba

Çokoprens kurabiye

çocuklarınızla birlikte eğlenerek yapabileceğiniz bir kurabiye.Üstelik isimlerinin baş harfini yazabilirler.iyi eğlenceler.








Malzemeler

200 gr yumuşak margarin veya pastacılık haline getirilmiş margarin (tere yağı yayılmalarını sağlıyor önermiyorum)
1 su bardağı pudra şekeri
1 kahve fincanı sıvı yağı
1 vanilya,1yumurta
ve yeteri kadar elenmiş un (kabartma tozu yok)
arasına sürmek için nutella veya GANAJ
gereçler
silindir şeklinde bir tarafı tırtıklı kalıp
ahşap çöp şiş
1 mt kadar yağlı kağıt, hamur açmak için

Yapım Aşamaları

Adım 1

hamur için gerekli olan tüm malzemeyi yoğurma kabına alın elinizle birbirine yedirerek çalıştırın

Adım 2

kontrollü olarak un ilave ederek hamur yoğurun

Adım 3

hamurumuzun kıvamı ne çok yumuşak ne de çok sert olmamalı, 15 dk dinlendirin

Adım 4

dinlenen hamuru 2 eşit parçaya bölün, yağlı kağıdın arasına koyup merdane ile 1/2 cm kalınlığında açıp kalıpla kesin. Yağlı kağıttan yardım alarak nazikçe kurabiyelerinizi çıkartın ve yağlı kağıt koyulan tepsiye dizin. Çöp şişimizin küt kısmıyla kurabiyelere delikler açın. harf,rakam gibi şekiller yapabilirsiniz.

Adım 5

175*c de hafif pembeleşene kadar pişirin tepside soğumasına izin verin.

Adım 6

tepsiye gelen kısımlarına krema sürüp iki parçayı birbirine yapıştırın.

Adım 7

kolay gelsin çocuklar :)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder