1 Şubat 2016 Pazartesi

Sebzeli kapama

Yapması basit yemesi zevkli bir yemek,sebzeli kebap ta diyebiliriz.



Malzemeler

köftesi için,500 gr orta yağlı dana kıyma,1kuru soğan,tuz,karabiber
2 ad kabak
2 ad patlıcan
2 ad patates
2 ad kuru soğan
2 ad domates
3,4 ad yeşil biber
sosu için 1 yemek kaşığı salça 2 su bardağı sıcak su

Yapım Aşamaları

Adım 1

Öncelikle köftenin malzemeleriyle kıymayı güzelce yoğuralım kenara alalım

Adım 2

Tüm sebzeleri soyarak yuvarlak formda doğrayıp hazırlayın

Adım 3

Yuvarlak bir tepsiye sırasıyla köfte,sebzeler şeklinde dizin,

Adım 4

Üzerine salçayı sıcak suyla eriterek tuzunuda bu kısımda ayarlayarak yemeğin üzerinde gezdirin.

Adım 5

190*c de suyunu çekene ve kızarana dek pişirin

Adım 6

Yanına peynirli börek ve ezogelin çorba yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder