30 Ocak 2016 Cumartesi

Çikolatalı Truff

pratik bir lezzet çikolata severler için harika bir atıştırmalık.


Malzemeler

1 paket 200 ml lik süt kreması
1 paket hazır kakaolu kek veya bayat kekikiniz varsa kullanabilirsiniz
8 ad pötibör bisküvi
160 gr bitter çikolata
haricen 1 çay bardağı damla çikolata
üzeri için süslemeler

Yapım Aşamaları

Adım 1

krema ateşe alınır kaynama noktasında ateşten alınır içine kırılan 160 gr çikolata ilave edilir erimesi sağlanır.Diğer tarafta kek ve bisküviler un ufak edilir.

Adım 2

oda ısısına gelen karışıma ilave edilir iyice karıştırılır.en son damla çikolata ilave edilir şöyle bir karıştırılır,bu karışım üzeri kapatılarak buz dolabında 4,5 saat kadar donması beklenir.

Adım 3

truff larımızı artık yapabiliriz ceviz büyüklüğünde parçalar alınır yuvarlak yapılır ve süslere bulayarak servis tabağına alınır.süs olarak ben çikolatalı tırtıl kullandım,dilerseniz Hindistan cevizi,ufak şekerlemeler olabilir.

Adım 4

tüketemediğiniz olursa buzdolabında saklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder